Koho hledáme?
Pozitivního týmového člověka na 20-30 h týdně pro sekretariát kanceláře daňových a účetních poradců.
Jsme menší, ale rychle se rozvíjející společností. Z důvodu růstu a nových zakázek hledáme kolegyně a kolegy.
Co u nás budete dělat?
- týmovou podpora sekretariátu, daňových poradců a konzultantů
- občas mít pochůzky po úřadech a klientech
- podílet se na běžném chodu recepce, uvítání návštěv
- zpracovávat přijatou a odesílanou poštu, vyřizovat telefonáty s klienty a úřady
- pracovat s datovou a daňovou informační schránkou
- výhledově po zaučení i důležitější úkoly, či projekty a možnost přejít na plný úvazek
Naše požadavky na ideální kandidátku/kandidáta:
- český jazyk – rodilý mluvčí a výborná znalost gramatiky je podmínkou (pro komunikaci s úřady)
- anglický jazyk nebo německý jazyk - mírně pokročilá úroveň
- MS Office, Outlook – pokročilá znalost
- pečlivost a systematičnost, chtít pracovat na svém rozvoji
Můžeme Vám nabídnout:
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí ve snadno dostupném centru Prahy – na Senovážném náměstí
- dlouhodobou práci na plný, či částečný úvazek – minimálně 6 hodin denně tj. 30 h týdně, střídavé směny – obsazení sekretariátu PO-PÁ v čase 8-18)
- firemní kurzy angličtiny, nebo němčiny, občerstvení na pracovišti, 10 000 Kč ročně na indiv. vzdělávání
- neformální celofiremní i mimopracovní akce (jezdíme na hory, na wellness, na vodu, sportujeme, chodíme na pivo...)
- po zkušební době možnost přejít pod firemní telefonní tarif
- možnost uplatnit nové nápady a návrhy v rámci rychle rostoucí poradenské společnosti
- nástup co nejdříve
Zaujala Vás tato pozice?
Zašlete nám prosím stručný životopis a motivační dopis s uvedením dosavadní praxe, studia, zájmů a úspěchů.
Těšíme se na Vás!
Tým EKP Advisory, s.r.o.
monika.kotalova@ekp.cz