Koho hledáme?
Pozitivního týmového člověka na 30-40 h týdně pro vedení kanceláře daňových a účetních poradců.
Jsme menší, ale rychle se rozvíjející společností. Z důvodu růstu a nových zakázek hledáme kolegyně a kolegy.
Náplní Vaší práce bude:
- podpora vedení společnosti, evidence pracovních výkazů
- administrativní kancelářská činnost
- vyřizování každodenní agendy a emailů
- zpracovávání a příprava smluv, podkladů pro jednání, schůzky, projekty a fakturace
- komunikace s tuzemskými i zahraničními klienty
- podpora daňových poradců – vedení úkolů, hlídání termínů, zpracování dat
- výpomoc při vedení účetnictví a personalistice
- občasné pochůzky po úřadech a klientech
- po zaučení i důležitější úkoly, či projekty
Co požadujeme:
- perfektní znalost českého jazyka – rodilý mluvčí a gramatika PODMÍNKOU pro komunikaci s úřady, znalost anglického jazyka, případně i německého
- pokročilou znalost MS Office, znalost účetního programu Pohoda, systému Single Case, w-flow výhodou
- systematičnost a pečlivost, organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování, schopnost komunikace, asertivní jednání
- pozitivní myšlení a přístup k práci, chtít pracovat na svém rozvoji
- smysl pro práci samostatnou i v týmu
Můžeme Vám nabídnout:
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí ve snadno dostupném centru Prahy – na Senovážném náměstí
- dlouhodobou práci na plný, či částečný úvazek – minimálně 6 hodin denně tj. 30 h týdně
- firemní kurzy angličtiny, nebo němčiny, občerstvení na pracovišti, 10 000 Kč ročně na individuální vzdělávání
- neformální celofiremní i mimopracovní akce (jezdíme na hory, na wellness, na vodu, sportujeme, chodíme na pivo...)
- po zkušební době možnost přejít pod firemní telefonní tarif
- možnost uplatnit nové nápady a návrhy v rámci rychle rostoucí poradenské společnosti
- nástup co nejdříve
Zaujala Vás tato pozice?
Zasílejte nám prosím své stručné životopisy s uvedením své praxe, zájmů, úspěchů.
Těšíme se na Vás!
Tým EKP Advisory, s.r.o.
monika.kotalova@ekp.cz